Lördagsloppis..

Vi hade kollat in en loppis på nätet som skulle ligga lite utanför Vetlanda. Det tyckte vi kunde vara en lagom utflykts/loppisrundetur..Vi stannade till ett par gånger efter vägen och jag köpte en adventsskål från Ekeby, en tallrik med blåa rosor och en oval fotoram.




Den är ganska tjusig min bavarianska coboltblåa tallrik.. ;)




Blir nog snyggt med ett tjusigt foto i..


Efter lite trixande med att hitta till Fagerängs Loppis så kom vi äntligen dit..
Oj, säjer jag bara..Typiskt, han stängde kl 13 och vi var där 12.40.
Så vi fick inte gå in,
- Kom tillbaks i morron sa han jag har annat för mej nu.

Så det blev till att besvikna rulla därifrån.  Men vi käkade en god middag i Vetlanda och susade sedan hemåt.. 
Vid en loppis efter vägen köpte M en pjäs från Gustavsbergs studio..

Kommentarer
Postat av: Musse

He he..där fick du det om bakfoten. Det var designhuset i Lidköping..inte Gustavsbergs studio.

2009-09-14 @ 19:30:43
Postat av: Musseblomman

Aj, fasen.. he he..

2009-09-14 @ 23:12:37
URL: http://musseblomman.blogg.se/
Postat av: Leif Karlsson

Hej!



Typiskt att ni skulle komma just den lördagen när jag hade annat för mig. Det stod tidena för just den helgen på hemsidan som var 10.00 - 13.00

I år har jag haft öppet varje helg sedan första maj klockan 13.00 - 17.00.



välkomna hit igen den första maj 2010

2009-11-09 @ 21:44:42
URL: http://www.fagerang.se/loppis
Postat av: Musseblomman

Leif: Vi skulle kollat noggrannare på hemsidan.. Vi kanske ses nästa år istället.. :) kul att du hittade hit!

2009-11-09 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0