Auktionsfynd!

Jag tog en tur till Askersund och auktionen där. Den brukar vara så mysig och Erik-auktionsutroparen är precis lagom rolig och frammanar en gemytlig stämning.
Kollade över vad man kunde tänkas bjuda på. Jag var med och bjöd hej vilt. Fick ge mej en del gånger, men vann en del också.

Bland annat den här fina!


Paprikavas av Anna-Lisa Thomsson. Trodde knappt mina öron/ögon, Jag fick den för 40 kr!!!!!!!
Den är lite lagad på ett ställe vid öppningen, men skit!!! samma det är ju en Paprika!!
Bättre en lite lagad raritet än ingen alls..
Jag är mer än nöjd!.. :))



Jag ropade också in bl.a. en ramsamling. Jag är helt galen i gamla fina fotoramar.
Jag har nallat en del därifrån, så det är inte alla.

Kommentarer
Postat av: Veronicas Ateljé

Ja, det var jättefin! :)

Vi hade det trevligt på festen. Eller jag gick ju och la mig tidigt med grabbsen. :)

2009-09-27 @ 21:01:10
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com
Postat av: UpsalaEkeby

Stort grattis!!!



40 kr är verkligen ett fynd!! Vasen pryder ju sin plats i vilket fall som helst, även om det finns en skada.

2009-09-28 @ 08:19:20
URL: http://upsalaekeby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0