Nu är hyllan uppe..

String hyllan som jag ropade in på en auktion i somras blev uppsatt i helgen. Nu tror jag att jag är nöjd med vad som ska stå i den. Man kan ju förståss flytta om allt efter behag, och vilket humör man är på.




Däri står lite av sommarens loppisfynd, traderafynd och fynd på lite olika ställen.



Smidesljusstaken hittade jag på en loppis som låg långt ute i skogen nånstans i Småland. Tuppen köpte jag för halva priset hos Precis En Sån i Malmö. Kammen på den saknades, men jag tycker den är så fin ändå.

Marimekkoskålen köpte jag i Höganäs.

Kommentarer
Postat av: Musse

Blev ju bra det där.

2009-09-25 @ 23:55:04
Postat av: Veronicas Ateljé

Mysig hylla med fina saker :)

2009-09-27 @ 21:05:31
URL: http://veronicasatelje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0